40 múltam, és élvezem

40 múltam, és élvezem

Tanácsok a sikertelen randiért

2019. január 26. - admin40

pexels-photo-1449059.jpeg

Egyre gyakrabban bukkanok rá olyan cikkekre, beszélgetésekre, ahol azt ecsetelik (nem csak a nők), hogy miért éri őket csalódás az első (pár) randin. Én nem vagyok társkereső, de kíváncsi voltam arra, hogy vajon miért olyan nehéz 40 felett megtalálni a megfelelő társat. Megkérdeztem néhány ismerősömet, hogy mi az, amitől számukra az első (pár) randi az utolsóvá vált, vagy válna.

Amit a férfiak mondtak:

  • Nem is úgy nézett ki, mint a képen a neten.
  • Elvárja, hogy mindent én fizessek. Kifizetném amúgy is, de törekedjen arra, hogy legalább a sajátját rendezze.
  • Az expasiról többet beszélt, mint magáról.
  • Nem érdekelte semmi komoly dolog, csak a bulvárhírekről beszélt.
  • Már az első percben kijelentette, hogy a barátnői véleményét is ki fogja kérni az ügyünkben, mert mindent megbeszélnek.
  • Nyomkodta a telefonját.

 

 

Amit a nők mondtak:

  • Megnézett más nőket is, míg velem sétált.
  • Nőgyűlölő kifejezéseket használt.
  • Idióta, sértő vicceket mondott.
  • Kijelentette, nem akar újranősülni, nem akar több gyereket.
  • Sokszor nézte a telefonját.
  • Hangosan, csámcsogva evett.
  • Alig szólalt meg.
  • Leittasodott minden alkalommal.

 

Ebből a felsorolásból lehet tanulni. Akár arra figyelve, hogy máskor ne veszítsünk el valakit, mielőtt megkaptuk volna, illetve arra fókuszálva is, hogy miként érhetjük el azt, hogy a partnerjelölt többet ne keressen bennünket.

 

süti beállítások módosítása
,home-title { color: ##d079a5; }